Politica de rambursare
Avem o politică de returnare de 30 zile, ceea ce înseamnă că aveți 30 zile de la primirea articolului dvs. pentru a solicita returnarea.
Adresa de returnare este urmatoarea: Defiro Media Production, Bd. Pipera nr. 1/VII, cladirea Nord City Tower, Loc Voluntari, Jud Ilfov, CP077190, numar de telefon: 0746124811.
In cazul in care ati platit la curier banii vor fi transferati in contul dumneavostra personal, daca ati platit cu cardul, contravaloarea platita va fi restituita pe card. Pentru eficientizare va rugam ca in cazul platii la curier, cand retrimiteti coletul, sa puneti in cutia produsului si o hartie pe care sa scrieti contul bancar, numele dumneavoastra si numarul comenzii. Daca ati platit cu cardul va rugam sa ne puneti o instructiune pe o hartie, sa va restituim pe card, numele dumneavoastra si numele comenzii. Numele trebuie sa coincida cu numele pe care a fost facuta comanda.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, obiectul dvs. trebuie să fie în aceeași condiție în care l-ați primit, uzat sau neutilizat, cu etichete și în ambalajul său original. De asemenea, veți avea nevoie de chitanță sau dovada achiziției.
Pentru a începe o întoarcere, ne puteți contacta la adresa de e-mail contact@defiromed.com. Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți pachetul. Nu vor fi acceptate articolele trimise înapoi fără a solicita mai întâi o întoarcere.
Ne puteți contacta întotdeauna pentru orice întrebare de retur la contact@defiromed.com.
Daune și probleme
Vă rugăm să inspectați comanda la recepție și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primiți un articol greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.
Excepții / articole nereturnabile
Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, cum ar fi produsele perisabile (cum ar fi mâncare, flori sau plante), produse personalizate (cum ar fi comenzi speciale sau obiecte personalizate) și bunuri de îngrijire personală (cum ar fi produsele de înfrumusețare). De asemenea, nu acceptăm retururi pentru materiale periculoase, lichide inflamabile sau gaze. Vă rugăm să luați legătura dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la articolul dvs. specific.
Din păcate, nu putem accepta returnări la articolele de vânzare sau carduri cadou.
Schimburi
Cel mai rapid mod de a vă asigura că veți obține ceea ce doriți este să returnați articolul pe care îl aveți și, odată ce returnarea este acceptată, faceți o achiziție separată pentru noul articol.
Rambursări
Vă vom anunța odată ce am primit și inspectat returnarea dvs. și vă vom anunța dacă restituirea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobat, vi se va rambursa automat modul de plată inițial. Vă rugăm să vă amintiți că poate dura ceva timp pentru ca banca sau compania dvs. de card de credit să proceseze și să posteze rambursarea.